Subject: Elektriauto laadija liitumine Osula COOP poe juures, Osula küla, Võru vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 17:40:20 +0200

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Osula COOP kaupluse juurde plaanitud
elektriautode laadimisjaama elektriliitumise projekti. Tööde käigus
paigaldatakse paralleelselt 23140 Sihva-Vidrike-Kärgula-Järvere teega üks
uus maakaabelliin, teisel lõigul asendatakse olemasolev kaabel uue
kaabliga samas torus.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.